• 04.11.16, 10:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Bussivedajal ATKO Liinid leping juuksekarva otsas

Õhus on Harjumaa läänesuuna maakonnaliinide teenindamise lepingu lõpetamine OÜga ATKO Liinid, peamine põhjus on sel aastal ligi 250ni küündinud lepingurikkumiste arv, kirjutab Äripäev.
Bussivedajal ATKO Liinid leping juuksekarva otsas
  • Foto: Erik Prozes
Maanteeameti kinnitusel öeldi ameti, Harjumaa ühistranspordikeskuse ning ATKO omavahelisel kohtumisel bussifirma esindajatele ka välja, et juhul kui järelevalve avastab veel rikkumisi, siis maanteeamet on seisukohal, et tuleb tõsiselt mõelda lepingu lõpetamisele.Ühistranspordikeskus on probleemile korduvalt tähelepanu juhtinud, samas esitas ATKO Liinid aga kohtusse hagi, leides, et bussidesse paigaldatud kaamerate pilt ei saa olla aluseks rikkumiste tuvastamisel.„Tegemist on piletimüügiprobleemidega ja sellel teemal on Harjumaa ühistranspordikeskus vedajaga korduvalt vestelnud, aga tulemust ei ole. Ühel hetkel tehti neile hoiatus, kahjuks ei ole asjad ka siis paranenud. Praegu käib järelevalve protsess,“ selgitas maanteeameti ühistranspordiosakonna juhataja Kirke Williamson.Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele