• 23.09.16, 11:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOB ja CIF laevavedu ei ole füüsiliselt võimalik

Incotermsi tarneklauslite väärkasutuse klassika on FOB ja CIF kasutamine juhtudel, kui laevavedu antud punktist või punkti pole võimalik.
Kaubalaev
  • Kaubalaev
  • Foto: Raul Mee
Incoterms® 2010 jagab 11 tarne­klauslit kahte rühma. Seitse klauslit – EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP ja DDP on kasutatavad kõigi veoviiside, kaasa arvatud laevavedu puhul, neli tarne­klauslit aga – FAS, FOB, CFR ja CIF kehtivad ainult laevaveol, toimugu see merel või siseveel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele