• 02.09.16, 10:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maailma üks suuremaid konteinervedude firmasid pankrotis

Maailma suuruselt seitsmes konteinervedudega tegelev Lõuna-Korea ettevõte Hanjin Shipping on kuulutanud välja pankroti.
Konteinerlaev Hanjin California.
  • Konteinerlaev Hanjin California.
  • Foto: EPA
Pärast pikki läbirääkimisi pankadega otsustasid viimased ettevõtte vee peal hoidmisest keelduda ning nõnda pidi ettevõte välja kuulutama pankroti. Ettevõtte varad on külmutatud.
Konteinervedudega tegelevatel ettevõtetel on praegu üpris keeruline aeg, sest hinnad on madalad ning see sunnib ettevõtteid kulusid kärpima. Näiteks teatas Taani nafta- ja kaubaveogigandi Maersk finantsjuht Trond Westlie möödunud kuul, et kasv on väike ning olukord turgudel volatiilne.
“Kui me vaatame turgu tervikuna ning vaatame pakkumise ja nõudluse vahekorda, siis me leiame, et kasv on väike ning volatiilsus turgudel jätkub,” lausus ta CNBC-le.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 
Autor: Äripaev

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele