• 04.04.16, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DSV tõstab tänasest vastutust kaubaveol

DSV võtab alates tänasest kõikide rahvusvaheliste vedude korraldamisel vastutuse 5000 euro ulatuses.
DSV Transpordi juhatuse esimees Jaan Lepp (tõstuki roolis) lubab, et tema ettevõte võtab nüüd rahvusvaheliste vedude korraldamisel kauba kahjude eest vastutuse kuni 5000 euro ulatuses.
  • DSV Transpordi juhatuse esimees Jaan Lepp (tõstuki roolis) lubab, et tema ettevõte võtab nüüd rahvusvaheliste vedude korraldamisel kauba kahjude eest vastutuse kuni 5000 euro ulatuses.
  • Foto: Andres Haabu
Tavapäraselt on vedaja/ekspedeerija vastutus CMR Konventsiooni järgi piiratud (artikkel 23, punkt 3). DSV Transpordi juhatuse esimees Jaan Lepp ütles oma selgituses, et sellisel vastutuse piiramisel on küll olemas väga sisuline põhjus, kuid teisalt on see olnud üheks suuremaks konfliktide allikaks juhtudel, kus kõik ei lähe plaanipäraselt. Seetõttu otsustaski DSV kõikide rahvusvaheliste vedude korraldamisel võtta täisvastutuse kuni 5000 euro ulatuses. Lepa ütlusel on tegemist mõtteviisi juurutamisega, kus vedaja vastutus ei ole piiratud kaalu järgi ning halvima juhtumisel on tagatud kiire lahendus. Kahjukäsitlust lubatakse 7 päeva jooksul.
Lepa väitel tuleneb 5000 eurone vastutuse summa DSV kahjujuhtumite statistikast, kus üle 90%juhtudest jäävad kahjunõuded alla 5000 euro.
DSV vastutuse ulatuse tõus lisab veorahale 5 eurot, sõltumata kauba väärtusest. „Usume, et see on mõistlik kompromiss lisavastutuse võtmise eest,“ lisas Lepp.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele