• 04.02.16, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

VAATA PILTE: parvlaev Piret lasti vette

Poola Remontowa laevatehases lasti eelmisel nädalal vette teine Tallinna Sadama tütarettevõtte TS Laevad OÜ tellitud parvlaev.
Poolas lasti vette Tallinna Sadama tellitud parvlaev Piret.
  • Poolas lasti vette Tallinna Sadama tellitud parvlaev Piret.
TS Laevad juhatuse esimehe Kaido Padari sõnul toimus parvlaeva Piret  veeskamine 29. jaanuaril kuivdokis, mis täideti  ca 8 tunni jooksul veega.  „Vette lastud Piret on laevaehituslikus mõttes samas seisus kui kuu aega tagasi vette saanud  Tõll, ehk  metallitööd on tehtud ja laeva korpusest on koos 1800 tonni rauda,“ märkis Padar.
Parvlaeva pealisehitus ning muud edasised ehitustööd toimuvad juba vees.
Uued parvlaevad on 114 m pikad, mahutavad 150 sõiduautot või 12 täispikka veoautot. Laevadel on päästevahendid 700-le reisijale ning kahel tekil istekohti 500-le reisijale. Uued laevad saabuvad Eestisse 2016. aasta suve teisel poolel ning asuvad liinile alates 1. oktoobrist 2016.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Parvlaev Piret vettelaskmine
3 fotot
  • Parvlaev Piret vettelaskmine

Seotud lood

Uudised
  • 28.12.15, 13:36
Uutele saartevahelistele parvlaevadele otsitakse kapteneid
TS Laevad OÜ kuulutas välja konkursi uutele parvlaevadele kaptenite ja vanemmehaanikute leidmiseks.
Uudised
  • 25.11.15, 10:59
Postiteenuste juht asub parvlaevaliiklust juhtima
Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevad OÜ juhatuse esimeheks saab 9. detsembrist Kaido Padar, kes viimased kaheksa aastat on töötanud erinevatel ametikohtadel Eesti Postis.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele