Wisemile tõi turule pea pool aastat tagasi tasuta sõidujagamise rakenduse, mis ühendab autojuhid sama teekonda sõita soovivate reisijatega. Nüüd loob ettevõtte ka transpordi platvormi interneti toidupoodidele.
Idufirma tegevjuht Arti Kütt näeb, et e-poest tellitud toidukotid saavad klientidele kätte toimetada just need samad igapäevaselt töö ja kodukoha vahet liiklevad inimesed. Eraisikust autojuhid teevad seda kordades odavamalt ja kiiremini kui kullerettevõtted, kuna Wisemile autojuhid ei pea tegema spetsiaalset lisasõitu, vaid nad toimetavad toidukotid otse oma naabruses elavatele inimestele.
Küti sõnul suurendab see ka toidukaupluste veopiirkondi. „Hetkel on toidukauplustega läbirääkimised pooleli, kuid plaan on alustada teenuse osutamist juba kevadel,“ kinnitas Kütt.
Mida arvab ettepanekust Selver, saab lähemalt lugeda
Kaubanduse teemaveebist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Äriideede konkursil Ajujaht jõudis ainsa logistikasektoris lisandväärtust loova ettevõttena TOP 7 hulka tehnoloogiaettevõte Wisemile.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.