Novembri viimasel nädalal jõudis Sillamäe sadamasse esimene konteinerlaev.

- Sillamäe sadamasse saabus esimene konteinerlaev.
- Foto: Sillamäe sadam
Sillamäe sadamasse sisenes Maersk Line opereeritav Bomar Victory, millelt lossiti ja laeti mõnisada TEUd. Konteinerites oli kaubaks peamiselt Eesti metsatööstussektori toodang, mis liikus Kaug- ja Lähis-Ida turgudele.
Sillamäe sadama multifunktsionaalse terminali ASi SilSteve peadirektor Jaanus Paas ütles, et kuigi kaid ja kraanad olid valmis juba eelmise aasta lõpus, siis betoon ja asfaldplatsid said valmis selle aasta sügisel ning Maersk Line konteinerlaeva saabumist võib pidada SilSteve konteinerterminaali avamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Esimene konteinerlaev Sillamäe sadamas

6 fotot
- Esimene konteinerlaev Sillamäe sadamas
- Foto: Sillamäe sadam
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Sillamäe sadamas esimese konteinerlaeva vastuvõtnud ASi SilSteve peadirektor Jaanus Paas ütles, et esimese laeva tulekut võib pidada SilSteve konteinerterminali avamiseks. Regulaarset konteinerlaevaliiklust võib loota järgmise aasta esimeses kvartalis.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.