• 04.11.15, 11:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tootjad sooviksid ühtset transporditaara lahendust

Jaeketid kasutavad eri tüüpi transpordikaste, mis tähendab tootjate jaoks lisakulu. Mõistlikum oleks minna üle ühtsele süsteemile.
OÜ Nopri Talumeierei juhataja Tiit Niilo sõnul oleks talu huvitatud renditaara kasutuselevõtust, kui ei peaks jätkama mitme taaratüübiga
  • OÜ Nopri Talumeierei juhataja Tiit Niilo sõnul oleks talu huvitatud renditaara kasutuselevõtust, kui ei peaks jätkama mitme taaratüübiga
  • Foto: Andres Haabu
Hoolimata sellest, kas lähiaastatel õnnestub minna üle ühisele kastimajandusele või mitte, on tulevik taaskasutatava plastiku päralt, mistõttu vajavad tööstused lähema viie aasta jooksul suuri investeeringuid, et vahetada välja papp-pakendi süsteemile üles ehitatud masinapark, kirjutab 3. novembri Äripäev logistika rubriigis.
Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele