Jaeketid kasutavad eri tüüpi transpordikaste, mis tähendab tootjate jaoks lisakulu. Mõistlikum oleks minna üle ühtsele süsteemile.

- OÜ Nopri Talumeierei juhataja Tiit Niilo sõnul oleks talu huvitatud renditaara kasutuselevõtust, kui ei peaks jätkama mitme taaratüübiga
- Foto: Andres Haabu
Hoolimata sellest, kas lähiaastatel õnnestub minna üle ühisele kastimajandusele või mitte, on tulevik taaskasutatava plastiku päralt, mistõttu vajavad tööstused lähema viie aasta jooksul suuri investeeringuid, et vahetada välja papp-pakendi süsteemile üles ehitatud masinapark, kirjutab 3. novembri Äripäev logistika rubriigis.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.