Majandus- ja taristuminister Kristen Michal lubas Äriplaan 2016 konverentsil, et taristuettevõtete ühendamine ühte valdusfirmasse muudab Eesti transiidikoridorina odavamaks.
Ago Tiimann Muuga sadamas tegutsevast väetiseterminalist ASist DBT kutsus konverentsil Äriplaan 2016 minister Michalit appi ettevõtte järgmise aasta äriplaani koostama. Tiimani väitel on DBT teenuse hind odavam Riia sadamas asuvast terminali hinnast. Ometigi saavad nad kliendile pakkuda üle 40% kallimat transpordikoridori hinda kui konkurendid Riias.
Michali sõnul koosneb transiidiäri loogika poliitilistest suhetest ja ärilisest loogikast. „Poliitilist poolt me ettevõtlustasandil muutma ei hakka,“ kinnitas Michal. Küll aga lubas ta aidata ärilise poole muudatustega. Selleks ühendab riik järgmisel aastal taristuettevõtted ühte valdusfirmasse. Kogu väärtusahela ühendamine peaks Michali kinnitusel kaasa tooma ka transpordikoridori muutumise odavamaks.
Vaata veel Äripäevast, mida Michal veel Äriplaani konverentsil oma
ettekandes rääkis ja mida
arvas ta pagulaste Eestisse toomisest.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Silberauto omanik Väino Kaldoja kustus konverentsil Äriplaan 2016 riiki ehitama Eestisse euroopalikud teed kohe, mitte 100 aasta pärast.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.