• 01.09.15, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eco Performance auhind transpordi- ja logistikaettevõtetele

DKV Euro Service koos St Galleni ülikooli logistika õppetooliga annab 2016. aastal Euroopa transpordi- ja logistikasektoris välja Eco Performance’i, jätkusuutliku transpordi ja logistika auhinna.
 Auhinnale kandideerivad ettevõtted saavad kiirelt ja lihtsalt registreeruda, esitades lühikese avalduse internetis kuni 31. jaanuarini 2016. Avaldus peab välja tooma jätkusuutlikkuse kontseptsiooni ning ilma liigsete detailideta veenma ekspertidest žüriid selle potentsiaalis. Kümme kõige lubavamat esitajat valitakse välja ning nemad saavad esitada detailse avalduse. Finaalis kutsutakse kolm kuni viis esitajat oma kontseptsiooni isiklikult žüriile esitlema. Võitjaid autasustatakse auhinnatseremoonial Hannoveris 22. septembril 2016.
 Žürii autasustab transpordi- ja logistikaettevõtteid kellel on kõige paremini tasakaalus säästlikkus, ökoloogiline ja sotsiaalne jätkusuutlikkus. Žürii arvestab nii innovatiivseid kui ka tavalisi praktilisi kontseptsioone. Lisaks Eco Performance’i märgile saavad võitjad ka 10 000 eurose auhinna. Iseseisev kvaliteedimärk, mis on algatatud DKV Euro Service’i poolt, on loodud koos St. Galleni ülikooli logistika õppetooli, Knorr-Bremse ja PTV Groupiga. DKV Euro Service on kaheksakümneaastase ajalooga teenusepakkuja logistika ja autovedude sektoris, olles osa DKV Mobility Services Groupist, kus töötab 700 inimest. 2014. aastal oli ettevõtte käive 5,7 miljardit eurot ning ettevõte on esindatud 42 riigis.
Info auhinna kohta: http://www.eco-performance-award.com/home.html

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele