Vilniuse lennujaam tervitas miljondat reisijat paar nädalat varem kui eelmisel aastal. Võrreldes mullusega oodatakse käesoleval aastal 16% reisijatearvu tõusu, kirjutas Baltic Course.
Rahvusvahelise liiniarenduse organisatsiooni Routesonline hinnangul oli Vilniuse lennujaam kõige kiiremingi kasvav Ida-Euroopa lennuvärv aastatel 2010-2014. Mullu teenindati 2,9 miljonit reisijat ja käesoleval aastal ennustatakse klientide arvu kasvu.
"Igal aastal jõuab meie lennujaama miljonendas reisija üha varem. See on lennujaama ja tema partnerite hea koostöö tulemus, kuid ka kohustus mitte peatuda ning veelgi kiiremini kasvada," rääkis Vilniuse lennujaama direktor Arturas Stankevicius.
Paremaks reisijate teenindamiseks on rakendatud mitmeid uuendusi, sealhulgas ka järjekorra juhtimise infosüsteem, mis võimaldab reisijatel oma aega paremini planeerida. Vastav süsteem on kasutusel ka mitmetes suuremates lennujaamades Ameerika Ühendriikides. Teenindussaalid on hiljuti ka renoveeritud kliendisõbralikumaks.
Väljuvate lendude alas on käivitatud iseteeninduslikud check-in kohad, mis võimaldavad kiirendada registreerimisprotsessi ja hoida inimeste aega kokku. Hetkel saab iseteenindust kasutada Lufthansa, Austrian Airlines ja Turkish Airlines lendudel.
Seotud lood
Leedu kavatseb Vilniuse linnapea eestvedamisel asutada spetsiaalse fondi, mis aitaks muuta sihtkoha lennufirmadele atraktiivseks, kirjutas Baltic Course.
Mullu loodud Leedu lennufirma Air Lituanica alustas 12. märtsil lende Tallinna ja Vilniuse vahel.
Leedu lennufirma Air Lituanica kõik operatsioonid peatati reedel.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.