Juuni algul valmib Soomes Schenkeri seni suurim ja modernseim terminal. Helsingi lähedal asuva kompleksi investeering ulatub 57 miljoni euroni ning on kalleim ettevõtte ajaloos.
Schenker AG tegevjuhi ja juhatuse esimehe Dr. Karl Friedrich Rauscheni sõnul aitab seni neljas kohas paiknenud terminaalide ühendamine ühte hoonesse paremini hallata õhu-; maa- ja meretranspordi valdkondi, mille läbi muutub kaubavoogude liikumine efektiivsemaks. Uus terminaal laiub 51 000 ruutmeetril ning selles saab tööd 650 inimest. Laohoones on 31 940 ruutmeetrit ladustamispinda, millest 28 630 ruutmeetrit on soojustatud.
Uue hoone eelisteks on selle lähedus lennujaamaga ja sadamaga ning parem ühendus maanteede võrgustikuga. Lisaks on sisseseatud suurim sorteerimiskeskus, mis võimaldab jagada 35 000-40 000 saadetist päevas.
Vastavalt DB Grupi 2020 strateegiale oli projekteerimise aluseks kesksel kohal keskkonnasäästlikkus. Terminal ehitati kõrgeid keskkonnaalaseid nõudeid silmas pidades. Näiteks kasutatakse päikeseenergiat tõstukite akude laadimiseks.
Lisaks on tähelepanu pööratud turvalisusele, kus tänu kahekorruselisele süsteemile ei ole jalakäijad ja veokid kunagi samal tasandil.
Schenkeri uus terminal Helsingis

6 fotot
- Schenkeri uus terminal Helsingis
- Foto: Schenker
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Schenker AG juhatuse esimees ja DB Schenker Logistika äriosakonna juht Dr. Thomas Lieb lahkub ametist vastavalt vastastikkusele kokkuleppele 31. märtsil, kirjutas www.transportweekly.com.
ASi Schenker tegevjuhi Janek Saareoksa kinnitusel on ettevõtte import- ja eksportvedude mahud aasta teises pooles selges kasvus.
Transpordimahtude kiire vähenemine sunnib transpordi ja logistikaettevõtet DB Schenker alustama Soomes koondamisi.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.