Kuigi kaks kohtuastet otsustas teisiti, näitavad uue parvalaeva Ormsö katsetused, et Vjatšeslav Leedo firma Väinamere Liinid hindas kütusekulu õigesti, kirjutas Lääne Elu.
Väinamere Liinid pakkusid riigihankes ühe reisi kütusekuluks 119,8 liitrit. Meresõidukatsetel ilmnes, et kõige ökonoomsema käiguga sõites kulub tunnis 119,9 liitrit kütust. Ülesõit kestab 40–45 minutit, nii et kütusekulu võib tulla veel väiksem.
Kihnu Veeteed pakkus ühe reisi kütusekuluks 173 liitrit.
Nii Tallinna haldus- kui ka ringkonnakohus leidsid, et Leedo võis Vormsi parvalaeva vedajahankel teha alapakkumuse, või täpsemalt: Lääne maavalitsus oleks pidanud kontrollima, kas Leedo firma tegi alapakkumuse, kui küsis konkurendist märkimisväärselt väiksemat hinda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.