AS Eesti Raudtee nõukogu kutsus tagasi juhatuse liikme Parbo Juchnewitschi.
Täna toimunud AS Eesti Raudtee nõukogu koosolekul otsustati vabastada AS Eesti Raudtee infrastruktuuri eest vastutav Parbo Juchnewitsch juhatuse liikme kohustustest. Nõukogu avaldas veendumust, et see aitab kaasa Eesti raudteetaristu majandamisele niigi keerukates tingimustes, efektiivsuse ja tulemuslikkuse kasvule, sisuliste muudatuste edukale sisseviimisele ning ettevõttes töörahu tagamisele, mida senised arengud pole kahjuks suutnud kindlustada.
Olukorras, kus ettevõttele on tekitatud mainekahju ja kannatada saanud töörahu, võtsid kaks juhatuse liiget omalt poolt vastutuse. Nõukogu arvates peaks seda tegema aga asjaomane kolmas juhatuse liige. Samuti leiab nõukogu, et seoses uue juhatuse esimehe valimisega on ilmne vajadus tagada talle võimalused alustada nö. puhtalt lehelt ja osaleda uue meeskonna komplekteerimisel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Äsja majandus- ja taristuministriks saanud Kristen Michal määras skandaalides räsitud Eesti Raudtee nõukogus Indrek Paali asemele ministeeriumi ametniku Ain Tatteri.
AS Eesti Raudtee juhatuse esimees Ahti Asmann esitas ettevõtte nõukogule avalduse enda tagasi kutsumiseks ettevõtte juhatuse esimehe kohalt.
Eesti Raudtee juhatuse esimehe konkursile laekus seatud tähtajaks ehk 1. maiks kokku 22 avaldust. Uue juhi tahab nõukogu valida ja kinnitada 1. juuniks, ütles nõukogu juht Raivo Vare Ärilehele.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.