Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Elektriautode akud hakkavad kuluma
Neljandat aastat elektriautosid kasutavad sotsiaaltöötajad ütlevad, et aku vastupidavus on kahanenud ning seega jõuab auto ühe laadimise järel läbida aina vähem kilomeetreid, kirjutas Postimees.
Sotsiaalministeerium jagas 2011-2012.aastal omavalitsustele sotsiaaltöö tegemiseks 390 elektriautot Mitsubishi i-MiEV. Ministeeriumi ja omavalitsuste vahel elektriautode tasuta kasutamiseks sõlmitud lepingud lõpevad käesoleva aasta viimasel päeva. Koostöös selgitatakse välja seniste kasutajate soovid ja seejärel otsustatakse autode edasise kasutamise.
Sotsiaalhooldustöö spetsialist Monika Erreline on elektriautot kasutanud 2011.aasta oktoobrist kuid jõudnud arusaamale, et maapiirkonda see ei sobi.
Kuigi tehniliselt ollakse elektriautodega üldiselt rahul, nurisetakse selle üle, et akud on kehvemaks muutunud.
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.