Mitsubishi plaanib taasavada regulaarse rongiliikluse Muuga sadama ja Venemaal Kalugas paikneva tehase vahel, mis katkes eelmise aasta lõpus, kirjutas Postimees.
Transiidikeskuse tegevjuhi Erik Laidvee sõnul seisab Muuga-Kaluuga rong seetõttu, et Mitsubishi vahetab Kaluuga tehases valmistatavat mudelit. Nii kui uue mudeli sisseseade paigas, hakkavad regulaarsed detailide veod koostetehasesse taas peale.
Kohtumisel väliskaubandusminister Anne Sullinguga Tokios avaldas Mitsubishi Motorsi juhatuse esimees Osamu Masuko rahulolu seniste vedude korraldamisega ning lootis 2015.aasta esimese poolaasta lõpuks mahud taastada.
EVR Cargo andmeil kasvas Mitsubishi konteinervedude maht mullu aasta varasemaga võrreldes 23 protsenti 166 rongini.
Seotud lood
Transiidikeskuse konteinerterminal käitles eelmisel aastal 19,8% vähem konteinereid aasta varasemat. Languse põhjuseks keerulised poliitilised suhted Venemaaga. Edasine sõltub riigi otsustest, mis muudaks Eesti transiidikoridorina odavamaks, leidis Transiidikeskuse juht Erik Laidvee.
Riigile kuuluva raudtee-kaubaveoettevõtte EVR Cargo möödunud aasta veomahuks kujunes 11,6 miljonit tonni, mida enam kui veerandi võrra vähem ülemöödunud aastast.
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.