Mitsubishi plaanib taasavada regulaarse rongiliikluse Muuga sadama ja Venemaal Kalugas paikneva tehase vahel, mis katkes eelmise aasta lõpus, kirjutas Postimees.
Transiidikeskuse tegevjuhi Erik Laidvee sõnul seisab Muuga-Kaluuga rong seetõttu, et Mitsubishi vahetab Kaluuga tehases valmistatavat mudelit. Nii kui uue mudeli sisseseade paigas, hakkavad regulaarsed detailide veod koostetehasesse taas peale.
Kohtumisel väliskaubandusminister Anne Sullinguga Tokios avaldas Mitsubishi Motorsi juhatuse esimees Osamu Masuko rahulolu seniste vedude korraldamisega ning lootis 2015.aasta esimese poolaasta lõpuks mahud taastada.
EVR Cargo andmeil kasvas Mitsubishi konteinervedude maht mullu aasta varasemaga võrreldes 23 protsenti 166 rongini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Transiidikeskuse konteinerterminal käitles eelmisel aastal 19,8% vähem konteinereid aasta varasemat. Languse põhjuseks keerulised poliitilised suhted Venemaaga. Edasine sõltub riigi otsustest, mis muudaks Eesti transiidikoridorina odavamaks, leidis Transiidikeskuse juht Erik Laidvee.
Riigile kuuluva raudtee-kaubaveoettevõtte EVR Cargo möödunud aasta veomahuks kujunes 11,6 miljonit tonni, mida enam kui veerandi võrra vähem ülemöödunud aastast.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.