Mitsubishi plaanib taasavada regulaarse rongiliikluse Muuga sadama ja Venemaal Kalugas paikneva tehase vahel, mis katkes eelmise aasta lõpus, kirjutas Postimees.
Transiidikeskuse tegevjuhi Erik Laidvee sõnul seisab Muuga-Kaluuga rong seetõttu, et Mitsubishi vahetab Kaluuga tehases valmistatavat mudelit. Nii kui uue mudeli sisseseade paigas, hakkavad regulaarsed detailide veod koostetehasesse taas peale.
Kohtumisel väliskaubandusminister Anne Sullinguga Tokios avaldas Mitsubishi Motorsi juhatuse esimees Osamu Masuko rahulolu seniste vedude korraldamisega ning lootis 2015.aasta esimese poolaasta lõpuks mahud taastada.
EVR Cargo andmeil kasvas Mitsubishi konteinervedude maht mullu aasta varasemaga võrreldes 23 protsenti 166 rongini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Transiidikeskuse konteinerterminal käitles eelmisel aastal 19,8% vähem konteinereid aasta varasemat. Languse põhjuseks keerulised poliitilised suhted Venemaaga. Edasine sõltub riigi otsustest, mis muudaks Eesti transiidikoridorina odavamaks, leidis Transiidikeskuse juht Erik Laidvee.
Riigile kuuluva raudtee-kaubaveoettevõtte EVR Cargo möödunud aasta veomahuks kujunes 11,6 miljonit tonni, mida enam kui veerandi võrra vähem ülemöödunud aastast.
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.