• 25.11.14, 16:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes on Eesti edukaim vedaja?

Autotranspordiettevõtete TOPi võitis ettevõte, kes suutis vedajate hulgas kiireimini kasvatada nii käivet kui kasumit ja teenis sektori suurima kasumi.
Äripäeva Logistika kuukirjas avaldatud Autotranspordi TOPis esimesele kohale tõusnud Universal Logistic System Estonia vahetas eelmisel aastal uute veokite vastu autopargis olnud 28 veoautot ning ostis lisaks 34 uut veokit. See tõi kaasa 79%-lise käibekasvu ja tõstis kasumit 1,2 miljoni euro võrra. Kokku ulatus ärikasum 1,56 miljoni euroni, mis oli eelmisel aastal autovedudes suurim teenitud kasum. Suurima osa ettevõtte müügikäibest andis äriühingu pikaajaline lepingupartner Vene Föderatsiooni äriühing OOO Inter-Trans.
Autotranspordiettevõtete TOP aastal 2013

Artikkel jätkub pärast reklaami

.
Kogu Autovedajate TOP 100 vaata 25. novembril ilmunud Äripäeva Logistika kuukirjast või SIIT

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.14, 21:40
Autovedajate TOP: kohad 11-100
25. novembril ilmus Äripäeva Logistika kuukirjas Autotranspordi TOP 100. Vaadake, millised ettevõtted jõudsid positsioonidele 11-100.
Uudised
  • 01.12.14, 13:35
Kui palju makstakse palka parimates veofirmades
Saja Eesti edukaima autotranspordifirma palgakulude analüüs üllatas veofirmade rohkusega, kus eelmisel aastal keskmine palk langes.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.05.25, 14:15
Millised on laonduse trendid täna ja tulevikus?
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele