• 12.09.14, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lennufirma leidis lihtsa mooduse kütuse säästmiseks

American Airlines vahetab traditsioonilised lendude pabermanuaalid tahvelarvutite vastu ning loodab sellega säästa vähemalt 1 miljon dollarit aastas.
Lennufirma lõpetas stjuardessidele igaks lennuks umbes kahekiloste manuaalide väljaprintimise. Sellega loodetakse aastas hoida kokku vähemalt 300 000 dollarit. Manuaalid vahetatakse kergete tahvelarvutite vastu ning see peaks kütuse arvelt säästma aastas umbes 650 000 dollarit. Lisaks vähendab tahvelarvutitele üleminek süsinikdioksiidi emissiooni 2100 tonni võrra.
Erinevalt pabermanuaalidest võimaldavad tahvelarvutid stjuuarditel ja stjuardessidel saada reaalajas uuendusi reisijate, einete ja muu tähtsa informatsiooni kohta, kirjutas Chicago Tribune.
„Tahvelarvutid võimaldavad meil vähendada sõltuvust pabertoodetest ning jagada tähtsat lennuinfot meie töötajatega palju kiiremini,” ütles American Airlinesi lennuteenuste asepresident Hector Adler.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka teised lennufirmad on digilahendustest eeskuju võtmas. Delta Air Lines ja United Airlines on andnud oma pilootidele paberite asemel nutikaid seadmeid ning Delta plaanib alates oktoobrist võtta lendudel kasutusele e-manuaalid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele