• 06.08.14, 18:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tehnikakõrgkool hakkab rongijuhte koolitama

Tallinna Tehnikakõrgkool alustab oktoobris rongijuhtide koolitust. Kõik edukalt lõpetajad saavad ka töökoha.
Elroni tellimusel avatav rongijuhiõpe koosneb esmasest tervisekontrollist, teooriaõpingutest ning tasustatavast tööpraktikast. Õppe lõpetab eksam. Praegu töötab riiklikus rongifirmas 79 rongijuhti ning 6 rongijuhi õpilast, kuid tööd on pakkuda veel 10 rongijuhile.
Raudteeseaduse alusel antakse vedurijuhiluba isikule:
- kes on vähemalt 20-aastane;- kes on läbinud keskhariduse baasil raudteeveeremi juhtimiseks vajaliku koolituse ja saanud väljaõppe raudtee-ettevõtja juures;- läbinud tervisekontrolli ja kutsesobivuse psühholoogilise kontrolli, lähtudes vedurijuhi töö vastutusest ja töö eripärast;- kes on teinud maanteeametis edukalt vedurijuhtimise teooriaeksami.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Koolituse baasõppekava maht:
- teooria, 368 tundi auditooriumis;- stažööripraktika (tasustatav), 640 tundi ettevõttes;- valmistumine riiklikuks kutseeksamiks, 40 tundi;- riiklikule kutseeksamile maanteeametis (masinate tundmine ja sõidueksamid) järgneb väljaõpe ja sertifitseerimine.
Autor: aripaev. ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele