Sillamäe sadama veo- ja sõiduautode praamiliin Ust-Lugale on osutunud nii edukaks, et ettevõte kaalub samal suunal ka reisijatevedu.
Sillamäe sadama turundusdirektor Andrei Birov märkis, et poolteist aastat tagasi käivitunud Sillamäe – Ust-Luga praamiliin veo- ja sõiduautode vedamiseks on osutunud edukaks, mistõttu rahvusvaheline logistikaettevõte ULS-Global Group kuulab maad ka reisijaveo asjus, kirjutas
Põhjarannik.
Birov arvas, et Sillamäe-Kotka laevaliini taaskävitamisest peaks astuma sammu edasi. “Meie unistus on teha kolmnurk ning ühendada Sillamäe, Kotka ja Ust-Luga. See poleks oluline ainult Sillamäe linnale ja Ida-Virumaale, vaid kogu Eestile tervikuna, sest annab uue logistilise silla Eesti, Soome ning Venemaa vahel.”
Sillamäe – Ust-Luga praamiliini täituvus on Birovi kinnitusel aina paranenud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
“Alguses ei olnud eriti palju rekkasid ja treilereid, aga praegu on täituvus palju parem. Põhiliselt küll ühes suunas - Sillamäelt Ust-Lugasse. Trend on selline, et tooraine liigub Venemaalt läände ja tarbekaubad rekadega läänest Venemaa turule. Nii et sinna lähevad täis rekkad, mis tulevad enamasti tagasi tühjana. ULS uurib praegu, kas Kotkast saaks kaupa juurde. Kui teha kolmnurk, on neil vaja leida kaup, mis tuleks Ust-Lugast Kotkasse või vastupidi,” rääkis Birov
väljaandele.
Loe lähemalt
Põhjarannikust.
Autor: aripaev. ee
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.