Tehnilise Järelevalve Amet (TJA) alustas menetlust, et selgitada välja, miks jäi 27. juulil Saue jaamas 1500 inimest 40 minutiks rongi lõksu.
Hetkel on teada, et juhtumi põhjus ei olnud ohutusnõuete rikkumine, sest rongi juhtsüsteemid toimisid õigesti, tuvastades Saue jaamas ülekoormuse ning takistades rongi edasi liikumist, vahendas TJA peadirektori referent Katrin Luuken pressiteates.
Algatatud menetlus keskendub kitsalt sellele, kas rongijuhi edasine tegevus oli nõuetekohane ning kas rikuti ohutusreegleid.
TJA lisab, et maksimaalne lubatud inimeste arv rongis on piiratud rongi tehnilise võimekusega. "Antud juhul on selge, et veoettevõtja sellega ei arvestanud, mistõttu rongi juhtsüsteem seiskas rongi," lisas Luuken.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kuna kõik asjaolud ei ole TJA-le veel teada, on ametil raske anda hinnangut rongijuhi tegevusele. "Olukorras, kus reisil tekib tehniline rike või ilmneb mõni muu edasist kulgu takistav asjaolu, on ilmne, et sellest teavitatakse reisijaid. Reisi katkemisest teavitamine on üks osa kvaliteetsest klienditeenindusest, mida jälgib tarbijakaitseamet," täpsustas TJA oma pressiteates.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.