• 25.06.13, 12:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Postkastidesse toimetati 43 miljonit reklaami

2013. aasta esimeses kvartalis toimetati postkastidesse 43 miljonit reklaami ehk keskmiselt 33 reklaami ühe elaniku kohta.
Eelmise aasta võrreldaval perioodil oli kättetoimetatud reklaame 37 miljonit, ehk kasv on olnud 6 miljonit reklaami ühe aasta jooksul. Otsepostituste populaarsuse põhjuseks peab Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult seda, et TNS Emori viimase uuringu kohaselt pöörab postkastireklaamile tähelepanu pea kaks kolmandikku inimestest. „Otseposti märkab lausa 66,7% inimestest, samas on tavapäraselt kõige mõjusamateks peetavate tele-ja raadioreklaami puhul vastav näitaja madalam: 60,4 ja 45,3%,“ ütleb Vainult.
Otsepost köidab ettevõtjaid ka seetõttu, et peale harjumuspärase trükireklaami annab see võimaluse edastada tarbijale näiteks tootenäidiseid, kliendikaarte või muud põnevat. Kõige aktiivsemalt kasutavad otseposti võimalusi elektroonikamüüjad, ehituspoed ja toidukaupluste ketid. Samuti on otsepost populaarne erakondade hulgas ning seda eriti just valimiste eel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele