2013. aasta esimeses kvartalis toimetati postkastidesse 43 miljonit reklaami ehk keskmiselt 33 reklaami ühe elaniku kohta.
Eelmise aasta võrreldaval perioodil oli kättetoimetatud reklaame 37 miljonit, ehk kasv on olnud 6 miljonit reklaami ühe aasta jooksul. Otsepostituste populaarsuse põhjuseks peab Eesti Posti postiteenuste divisjoni juht Jaan Vainult seda, et TNS Emori viimase uuringu kohaselt pöörab postkastireklaamile tähelepanu pea kaks kolmandikku inimestest. „Otseposti märkab lausa 66,7% inimestest, samas on tavapäraselt kõige mõjusamateks peetavate tele-ja raadioreklaami puhul vastav näitaja madalam: 60,4 ja 45,3%,“ ütleb Vainult.
Otsepost köidab ettevõtjaid ka seetõttu, et peale harjumuspärase trükireklaami annab see võimaluse edastada tarbijale näiteks tootenäidiseid, kliendikaarte või muud põnevat. Kõige aktiivsemalt kasutavad otseposti võimalusi elektroonikamüüjad, ehituspoed ja toidukaupluste ketid. Samuti on otsepost populaarne erakondade hulgas ning seda eriti just valimiste eel.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.