Nicaragua kongress kiitis eile heaks kokkuleppe Hiina firmaga, mis projekteerib, ehitab ja seejärel käitab 50 aasta jooksul Panama kanalile konkureerivat veeteed.
Lisaks uuele kanalile Atlandi ookeani ja Vaikse ookeani vahel on plaanis kahe vabamajandustsooni loomine, raudtee, naftajuhtme ja lennuvälja ehitamine.
Projekti maksumus on Nicaragua valitsuse hinnangul 40 miljardit dollarit, vahendas agentuur Bloomberg.
Nicaragua on üritanud kaht ookeani ühendavat kanalit rajada juba 1800. aastate keskpaigast saadik. Seni edutult.
Sajandivanune Panama kanal on laiendamisel, mis võimaldaks edaspidi läbi lasta suuremaid aluseid. Renoveerimistööde maksumus on 5,25 mld dollarit.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.