Tallinna Lennujaama tänavune lennureisijate prognoos on 1,75 miljonit reisijat, mida on 21% vähem kui läbis lennujaama möödunud aastal.
Talllinna lennujaama reisijate arv oli möödunud aastal 2,21 miljonit, millest 40% moodustas Estonian Airi veetud reisijad. Möödunud aasta lõpust on Estonian Air oma äristrateegiat muutnud ning oluliselt vähendanud lendude hulka. Samal ajal hakkas vähenema ka lennujaama reisijate arv, mis oli aasta varasemaga võrreldes novembris 0,8% väiksem ja detsembris 5,6% väiksem. Tänavu jaanuaris oli lennujaamas 7,5% reisijaid vähem.
Reisijate arvu vähenemine on edasi lükanud ka mõned Tallinna Lennujaama plaanitud investeeringud. „Et lennunduses on praegu määramatus suur, on ootele pandud odavlennuterminali ehitus,” ütles Tallinna Lennujaama juhatuse liige Anneli Turkin. Tema kinnitusel on kõik plaanid, projektid, load jms korraldatud, et otsuse sündides võiks kohe kopa maasse lüüa. „Millal seda aga teha otsustatakse, näitab aeg ja lennunduse arengud – täna kindlas kõneviisis ühtki kuupäeva välja ei käi,” nentis ta.
Seotud lood
Hansabuss sulgeb märtsist Tallinna lennujaama ja sadama vahelist marsruuti teenindava bussiliini. Põhjuseks lennureisijate vähenemine lennujaamas.
Veebruaris läbis Tallinna lennujaama 3,9% rohkem reisijaid, kui aasta tagasi. See oli 15 kuu jooksul esimene kord kui lennureisijate arv aastases võrdluses tõusis.
Kui mullu jaanuaris prognoosis Tallinna Lennujaam 2013. aasta reisijate arvuks 1,8 miljonit, siis tegelikult ulatus nende hulk pea kahe miljoni inimeseni.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.