Esmaspäeval külastasid USA ja Jaapani ohutusametnikud Boeingu Dreamlinerile akusid tootvat ettevõtet GS Yuasa, kirjutas Wall Street Journal.
USA föderaalse lennundusadministratsioon (FAA) ja Jaapani tsiviillennundusbüroo (CAB) kontrollisid Kyotos asuvat GS Yuasa tehast, mis toodab liitum-ioon akusid 787 Dreamlinerile.
Intsident, kus kahe Dreamlineri akud kuumenesid üle, ajendas USA regulaatoreid keelama Dreamlinerite õhku tõusmise. Sama eeskuju järgisid ka Jaapan ning teised riigid.
Peale Japan Airlines'i ja All Nippon Airways’i Dreamlinerite süttimist ja hädamaandumist, on GS Yuasa akud kerkinud juurdluse tähelepanu keskpunkti. Mõlemal lennufirmal on kokku pool kõigist 50 Dreamlinerist, mida kasutatakse maailmas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
GS Yuasa aktsia langes täna Tokio börsil 1,9%.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.