Muuga sadamat külastas nädalavahetusel üks Venemaa võimsamaid jäämurdjaid Vitus Bering.
Mitmeotstarbeline jäämurdja Vitus Bering on on disainitud äärmuslike ilmaolude jaoks, võimaldades opereerida triivivas jääs ka miinus 35-kraadise pakase korral. Laev läbib iseseisvalt 1,7 meetri paksust jääd. Laeva tehnilised andmed on: pikkus – 99,2 m , süvis - 7,9 m, kogumahutavus (GT) – 7100 tonni, kandevõime (DW) – 3950 tonni.
Aluse ehitas Soomes ettevõtte Arctech Helsinki Shipyard ning valmis Venemaa suurima laevanduskorporatsiooni Sovcomflot tellimusel. Laeva, mille kodusadam on Peterburis, opereerib USA firma Exxon Neftegas Ltd.
Uhiuus Vitus Bering käis Muugal punkerdamas ning varustust võtmas. Laeva sihtsadam on Holmsk Kaug-Idas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Venemaa võimsaim jäämurdja Vitus Bering

12 fotot
- Venemaa võimsaim jäämurdja Vitus Bering
- Foto: Tallinna Sadam
Seotud lood
Täna õhtul saabub Transiidikeskuse Muuga konteinerterminali konteinerlaev m/v MSC ATLANTIC. See on suurima mahutavusega konteinerlaev, mis Muuga sadamat on külastanud.
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.