Läänemaa ettevõtete TOPi esiotsas asuva transpordiettevõtte Festium Grupp omanik Marko Novik tõstab aasta tegijana esile Maxima poeketti, kes on jõudsalt arenenud, avanud uusi laia sortimentidega kauplusi ning loonud töökohti.
„Hea mulje ja minu jaoks suur üllataja on sel aastal olnud Maxima,” ütles Novik.
Ta rääkis, et Maxima esimesed poed polnud just väga kliendisõbralikud – need olid väikesed ja natuke räpasedki. „Alguses suhtusin neisse ausalt öeldes halvasti, kuid Maxima on jõudsalt arenenud. Kui nad turule tulid, siis öeldi, et justkui ruumi enam uue kaupluseketi jaoks pole, kuid on küll. Maxima on rajanud uusi kauplusi, kahe ja kolme X-iga poode ja järelikult turgu on,” rääkis Novik.
Ta ütles, suuremate Maxima kaupluste sortiment on väga hea ning tema arvates on need poed tõstnud ka kogu kaubanduse taset Eestis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
„Minu arvamus Maximast on sel aastal kõvasti tõusnud. Vaatamata sellele, et turg on justkui täis, on nad ikka leitud asukohti, kuhu areneda ja lisaks loonud juurde palju töökohti,” lisas ta.
Novik kiidab suuremate Maxima poodide huvitavat kaubavalikut, tema sõnul võib sealt leida erinevaid liha-ja vorstivalikut, aga isegi küülikumaksa ja krokodillisabasid.
„See toobki juurde uusi kliente, kes ehk varem neis poodides üldse ei käinud. Minu arust ei ole suur kasum kõige tähtsam. Palju tähtsam on, et ettevõte on loonud töökohti,” ütles ta.
Mis puudutab aastast 2013, siis tuleks Noviku sõnul toetada tööstuse ja elu arengut väljaspool Tallinna.
„Lõpuks on nii, et kui linnast välja sõidad on ainus koht, kus inimesi kohtad RMK (Riigimetsa Majandamise Keskus-toim.) lõkkeplatsid ja vasakut ning paremat kätt on tühjad külad,” ütles Novik.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.