• 05.12.12, 12:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansabussi uus juht Lätis on Andrus Koha

Esmaspäevast alustas Hansabuss AS Läti tegevjuhina tööd Andrus Koha, kelle eesmärk on firma arendamine Läti turul.
Kohal on 20-aastane töökogemus Eesti suuremates börsiettevõtetes tootmis- ja teenindusvaldkonnas ning ta on töötanud Olympic Entertainment Groupi Valgevene tütarfirma FE Olympic Casino Bel juhatajana. Koha on tegelenud nii ettevõtte rahanduse korraldamise, eelarvestamise, ekspansiivse laienemise kui ka üldjuhtimisega.
"Usun, et uus töö Hansabussi Läti tegevjuhina on põnev ja väljakutseid pakkuv. Hansabuss on Eestis saavutanud tugeva stabiilse turupositsiooni ning minu eesmärk uues ametis on firma positsiooni kindlustamine Läti turul ja turuosa suurendamine uutel ärisuundadel," ütles Koha. 
Hansabussi tegevdirektor Sergei Vahnitski usub, et Koha rahvusvaheline ja pikaajaline kogemus juhina aitab Hansabussil areneda ja kasvatada turuosa Lätis. "Näeme Läti turul potentsiaali ja usume, et Koha tugev rahvusvaheline juhtimiskogemus aitab Hansabussil saavutada soovitud eesmärgid Lätis,“ lisas Vahnitski.

Artikkel jätkub pärast reklaami

1996. aastal asutatud AS Hansabuss on Eesti juhtivaid bussitranspordi- ja autorendiettevõtteid. Gruppi kuulub 3 ettevõtet: AS Hansabuss, AS Mulgi Reisid ja Hansabuss Latvia SIA. Ettevõttel on ligi 200 bussi, üle 120 rendisõiduki ja kuus kaubamärki.
Grupi eelmise aasta käive oli 13,5 miljonit eurot. Ettevõttes töötab ligi 400 töötajat, kes teenindavad aastas ligi 7 miljonit reisijat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele