• 06.11.12, 23:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbesõidukite müük üllatas oktoobris kiire kasvuga

Oktoobris müüdi Eestis 362 tarbesõidkuit, mida on kolmandiku võrra rohkem kui septembris.
Septembris müüdi Eestis kokku 262 uut tarbesõidukit. Samaväärne on kasv olnud ka võrreldes eelmise aasa oktoobriga, kui müüdi 268 tarbesõidukit. AMTELi tegevjuhi Arno Sillati väitel näitab töövahendite ostmine, et transpordisektoris on rohkem tööd ja leiba. „See lubab ka tulevikku positiivsetes värvides näha,“ leidis Sillat.
Tööautodest olid edukamad Peugeot, Mercedes-Benz, Renault, Citroen ja Scania ning Volvo. Erineva mahuga kaubikute kõrval müüdi koguni 113 raskeveoautot.
Ka sõiduautosid müüdi varasemaga võrreldes rohkem. Oktoobris müüdi Eestis 1567 uut sõiduautot. Septembris oli müüdud 1560 sõiduautot ja eelmise aasta oktoobris 1335 sõiduautot. Protsentuaalselt tõusis sõiduautomüük septembriga võrreldes 2% ja eelmise aasta oktoobriga võrreldes 10%. Markidest on esikolmik olnud sel aastal stabiilne – Toyota liidrikohal, järgnevad Škoda ja VW. Järgmised kohad on käinud käest-kätte, oktoobris jagasid 4.-5. kohta KIA ja Subaru.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Elektriautode müüki panustas läinud kuul vaid Nissan Leaf 6 autoga. Oluliselt rohkem lisandus aga hübriidautosid – tervelt 14 viielt eri tootjalt, teiste hulgas ka  Audi ja Lexus.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.14, 21:14
Tarbesõidukite müük pöördus langusesse
Esimeses kvartalis edukalt kulgenud tarbesõidukite müük jäi aprillis alla nii tänavusele märtsile kui ka eelmise aasta aprillile.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele