Homme Kohilas avatavas uues jaamakompleksis on jaamahoone koos auto- ja jalgrattaparklaga, valgustatud perroonid ning rekonstrueeritud raudteeülesõit.
Edelaraudtee Halduse ASi juhi Neddy Krameri sõnul on tegu suuremahulise investeeringu ning pikaajalise projektiga, millest üheks olulisemaks on uue jaamahoone valmimine. „Jaamahoone uuendusplaanid said alguse juba aastaid tagasi, sest vana maja seisukord oli väga halb,“ rääkis Kramer.
Kohila jaamahoone kavandamisel arvestati ehitise sobivust ümbritseva miljööga. Maja on puitmaterjalist ning varustatud varju pakkuva katusealusega. Reisijate päralt on valgusküllane ootesaal, piletikassa, elektrooniline infotabloo ning WC-d. Erakorralist reisiinfot võimaldab kuvada jaama välisküljele paigaldatud LED-ekraan.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.