Homme Kohilas avatavas uues jaamakompleksis on jaamahoone koos auto- ja jalgrattaparklaga, valgustatud perroonid ning rekonstrueeritud raudteeülesõit.
Edelaraudtee Halduse ASi juhi Neddy Krameri sõnul on tegu suuremahulise investeeringu ning pikaajalise projektiga, millest üheks olulisemaks on uue jaamahoone valmimine. „Jaamahoone uuendusplaanid said alguse juba aastaid tagasi, sest vana maja seisukord oli väga halb,“ rääkis Kramer.
Kohila jaamahoone kavandamisel arvestati ehitise sobivust ümbritseva miljööga. Maja on puitmaterjalist ning varustatud varju pakkuva katusealusega. Reisijate päralt on valgusküllane ootesaal, piletikassa, elektrooniline infotabloo ning WC-d. Erakorralist reisiinfot võimaldab kuvada jaama välisküljele paigaldatud LED-ekraan.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.