Homme Kohilas avatavas uues jaamakompleksis on jaamahoone koos auto- ja jalgrattaparklaga, valgustatud perroonid ning rekonstrueeritud raudteeülesõit.
Edelaraudtee Halduse ASi juhi Neddy Krameri sõnul on tegu suuremahulise investeeringu ning pikaajalise projektiga, millest üheks olulisemaks on uue jaamahoone valmimine. „Jaamahoone uuendusplaanid said alguse juba aastaid tagasi, sest vana maja seisukord oli väga halb,“ rääkis Kramer.
Kohila jaamahoone kavandamisel arvestati ehitise sobivust ümbritseva miljööga. Maja on puitmaterjalist ning varustatud varju pakkuva katusealusega. Reisijate päralt on valgusküllane ootesaal, piletikassa, elektrooniline infotabloo ning WC-d. Erakorralist reisiinfot võimaldab kuvada jaama välisküljele paigaldatud LED-ekraan.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.