Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Hannes Rumm kommenteeris vastusena Äripäeva juhtkirjale “Tormakad euronormid nõuavad revolutsiooni”, et Eesti laevnikud võiksid oma probleemidest Siim Kallasega rääkida.
Äsja väitis Äripäev juhtkirjas, et “Tormakad euronormid nõuavad revolutsiooni”.
Tegelikult otsustas 2008. aastal hoopis Rahvusvaheline Mereorganisatsioon (IMO), et väävliheite kontrolli piirkondades (Lääne- ja Põhjamerel ning La Manche’i väinas) peab väävlisisaldust kütuses vähendama 2010 aasta1. juuliks 1%ni ning 2015. aasta alguseks 0,1%ni.
Loe edasi
aripaev.ee leheküljelt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.