Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Hannes Rumm kommenteeris vastusena Äripäeva juhtkirjale “Tormakad euronormid nõuavad revolutsiooni”, et Eesti laevnikud võiksid oma probleemidest Siim Kallasega rääkida.
Äsja väitis Äripäev juhtkirjas, et “Tormakad euronormid nõuavad revolutsiooni”.
Tegelikult otsustas 2008. aastal hoopis Rahvusvaheline Mereorganisatsioon (IMO), et väävliheite kontrolli piirkondades (Lääne- ja Põhjamerel ning La Manche’i väinas) peab väävlisisaldust kütuses vähendama 2010 aasta1. juuliks 1%ni ning 2015. aasta alguseks 0,1%ni.
Loe edasi
aripaev.ee leheküljelt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.