• 29.06.12, 13:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Meelis Atonen jätkab Eesti Posti nõukogu esimehena

Eesti Posti nõukogu istungil kinnitati logistika- ja postiettevõtte nõukogu juhiks taas Meelis Atonen. Eesti Posti nõukogu esimehe amet on Atoneni käes olnud 2007. aasta juunist.
„Mul on hea meel jätkata Eesti Posti nõukogu esimehena. Ettevõtte eesmärgid on ambitsioonikad - laienemine Baltikumi ning erinevate logistika- ja infologistika teenuste, ennekõike paki- ja e-teenuste arendamine on Eesti Posti jaoks tervikuna väljakutse,“ kommenteeris Atonen nõukogu esimehena jätkamist.
Atoneni väitel on Eesti Posti majandustulemused aasta-aastalt paranenud, mis näitab tema sõnul, et kliendid peavad ettevõtet väärt partneriks ja on valitud õige suund. Ta kinnitas, et ettevõte peab jätkuvalt omanikule kasumit teenima ja selles järeleandmisi ei tehta.
Eesti Posti kontsern lõpetas 2011. aasta 1,2 miljonit euro suuruse kasumiga. Samuti näitavad 2012. aasta viie kuu tulemused kasumit. Lisaks 344-le postkontorile on logistika- ja postiettevõttel 38 pakiautomaati üle Eesti ja 35 automaadiga võrgustik Leedus. Eesti Postis töötab 2579 töötajat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Eesti Posti kontserni kuuluvad emaettevõttena AS Eesti Post ning tütarettevõtetena AS Eesti Elektronpost (osalus 50,86%), Leedus EP-24 UAB (osalus 100%) ja Eesti E-arvete Keskus OÜ (osalus 80%). ASi Eesti Elektronpost kaudu omab AS Eesti Post osalust Kasahstani Elektronpostis (osalus 33,3%).
Eesti Posti nõukokku kuuluvad Meelis Atonen, Tauno Tuula, Toomas Leito, Vello Väinsalu, Mart Maastik, Olle Koop ja Mario Lambing.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele