Paldiski lõunasadam on Eesti suurim ro-ro sadam. Baltic Line tõi sadamavahetuse põhjustena esile, et Paldiski lõunasadam võimaldab klientide kaubavoogusid paremini teenindada, kuna sadamas on hästi arenenud infrastruktuur mitmete ro-ro kaidega, suurema ro-ro operatiivlavaga ning sadama-alal paiknevate suurte kinniste ja avatud laopindadega. Samuti teenindab Paldiski lõunasadam ro-ro liinilaevaliiklust kontinendi ja Skandinaavia sadamatest/sadamatesse, mis avardab kaupade ümberlaadimisvõimalusi.
Baltic Line’i m/l Baltic Betina kaks korda kuus külastatavad põhilised laadimissadamad on Paldiski ja Turu (Soome). Baltic Line külastab samuti Norra sadamaid Moss, Larvik, Lyngdal, Sandnes ja Bergen ning Taani sadamat Grena/Hundested.
Baltic Line laevaliin on osa Norra kontsernist NorLines AS, mis opereerib Läänemerel ja Põhjamerel 10 kaubalaevaga. Lisaks sellele korraldab NorLines kaubavedusid Hurtigruteni 11 laeval Norra rannikul. NorLines omab samuti 40%-list osalust Sea-Cargo ASis, mis opereerib 6 ro-ro laevaga kontinendi, Suurbritannia, Taani ja Norra sadamate vahel. NorLines on asutatud 1988. aastal. 2011. majandusaasta müügitulu oli ligikaudu 0,7 miljardit Norra krooni.