• 19.06.12, 17:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti sadamates jätkub kaubamahtude vähenemine

Eesti sadamates on viie esimese kuuga lastitud ja lossitud 4,5% vähem kaupu kui eelmisel aastal sama ajaga.
Mai lõpuks on Eesti sadamates lastitud ja lossitud kokku 19,76 miljonit tonni kaupu võrreldes eelmise aasta 20,7 miljoni tonniga, selgub Statistikaameti avaldatud andmetest. Kaubamahud hakkasid vähenema alates märtsist. Aprillis on olnud kaubamahtude langus võrreldes eelmise aasta sama kuuga kõige suurem, -17,4%. Mais oli kaupa vähem 11%.
Suure panuse kaubamahtude langusesse on andnud Tallinna Sadam, mille kaubamahud on viie kuuga vähenenud 14,2%. Tallinna Sadama kaubamahtude statistikast nähtub, et peamiselt on kaubamahtude languse taga vedelkaup, mida on viie kuuga läbi sadama liikunud 9,38 miljonit tonni võrreldes eelmise aasta 12,8 miljoni tonniga. Sadamast on tänavu peaaegu kadunud ka vilja- ja söe vedu.
Oma andmeid on avaldanud ka Kunda sadam, mis on aasta esimese viie kuuga kaubamahtudes eelmisest aastast maha jäänud 5%. Kokku on sadamat tänavu läbinud 0,69 miljonit tonni kaupa.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 13:57
Raben Eesti logistikateenused vastavad kohalikele vajadustele, aga Euroopa mõõtkavas
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele