Sixt kasvatas eelmisel aastal võrreldes aasta varasemaga Eestis oma autorenditulu 57% võrra.
Sixt Eesti tegevjuhi Andrus Baida sõnul kasvas eelmisel aastal ka rendikohtade arv ja suurenes autopark. Madalhooajal ulatub Sixti autopark Eestis 45 autoni, kõrghooajal 80 autoni. Üle 30% autopargist moodustavad Premium klassi autod nagu BMW.
Kogu Sixt Groupi tulu kasvas autorendilt eelmisel aastal 10,9%, ulatudes 895,7 miljoni euroni. Ettevõte jätkas investeerimist autoparki – aastaga soetati 158 900 uut sõidukit, koguväärtuses 3,75 miljardi euro eest. See tähendab, et käesoleval aastal on Sixt Group’i autopark 13% suurem ning eelmise aastaga võrreldes võrra tõusis selle väärtus 19%.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.