Neljapäeval, 29. märtsil hääletusele pandavas resolutsiooni eelnõus nõuavad Euroopa Parlamendi saadikud, et lennuettevõtjad peavad tavareisijaile andma selget teavet ja vajadusel kohest abi.
Juhul, kui ettevõte läheb pankrotti või kui lende ei toimu, siis tuleb reisijad edasi toimetada tasuta.
Samuti peavad lennuettevõtjad tagama, et igas nende kasutatavas lennujaamas on pädevad kontaktisikud, kes jagavad reisijaile asjakohast teavet ja pakuvad abi, kaasaarvatud vastava abitelefoni teel, rõhutab eelnõu.
Ühtlasi paluvad saadikud komisjonil koostada kõigisse ELi ametlikesse keeltesse tõlgitud kaebuste esitamise tüüpvorm, mis antakse reisijaile lennutõrgete korral.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Resolutsioon nõuab, et komisjon harmoneeriks käsipagasit puudutavad reeglid ning et lõpetataks ebaaus äritegevus, nagu ebaselge hinnapoliitika, ühepoolne lennugraafiku muutmine ning hinnadiskrimineerimine reisija elukoha riigi alusel.
Reisijal peab olema õigus broneeringust tasuta loobuda või seda muuta kahe tunni jooksul broneeringu tegemise järgselt.
Igas lennukis peab olema kohustus anda lastele turvatool ning lennuettevõtjad peaksid vaatama üle oma hinnapoliitika ja pakkuma enam kui kaheaastastele lastele odavamaid lennupileteid.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.