• 06.03.12, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbesõidukite müük kukkus aasta algusega võrreldes 40%

Veebruaris müüdi Eestis 148 tarbesõidukit, mida on 100 võrra vähem kui suudeti müüa jaanuaris. Jaanuari tarbesõidukite müüginumbreid oli aidanud kasvatada saastekvootide eest ostetud bussid.
Eelmise kuuga võrreldes on tarbesõidukite müügi langus 40%. Ligi poole võib müügi langusest panna Iveco busside arvele. Jaanuari müügi arvele läks 42 saastekvootide raha eest ostetud Iveco bussi. Kuid võrreldes jaanuariga müüdi vähem ka enamus teisi tarbesõidukite marke.
Suurim oli veebruaris müük Peugeoti tarbesõidukite müük, mida müüdi kokku 27. Populaarseimad olid alla 4m3 kaubaruumi mahuga kaubikud. Peugeotiga paaris käib ka Citroeni müük, milledest leidis ostja 24 sõidukit, milledest enim läksid kaubaks samuti alla 4m3 kaubaruumi mahuga kaubikud.
Raskeveokitest on liidriohjad Volvo käes, kes müüs veebruaris 16 raskeveokit.
Aasta kokkuvõttes on tänavu Eestis müüdud 396 tarbesõidukit.

Seotud lood

Uudised
  • 07.05.14, 21:14
Tarbesõidukite müük pöördus langusesse
Esimeses kvartalis edukalt kulgenud tarbesõidukite müük jäi aprillis alla nii tänavusele märtsile kui ka eelmise aasta aprillile.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele