Edelaraudtee alustas Türi-Lelle vahelise raudtee renoveerimistöid, mis makavad orienteeruvalt 1,2 miljonit eurot. Ettevõte rahastab remonditöid omavahenditest.
Remonditööde käigus asendatakse deformeerunud rööpad, vahetatakse osaliselt liipreid, lisatakse killustikku ning parandatakse tee geomeetriat. Kokku on plaanis korrastada 13 km raudteed.
Edelaraudtee Infrastruktuuri AS juhi Rain Kaarjase sõnul toob raudtee seisukorra parandamine kaasa ka reisirongide sõidukiiruste kasvu Türi-Lelle vahelisel raudteelõigul kuni 100 kilomeetrini tunnis. Türi-Lelle vaheline raudtee rajati 1970. aastal ning juba toona kasutati tee-ehituses Kaarjase väitel vanu materjale. Täna on teelõigul maksimaalseks sõidukiiruseks 60-80 kilomeetrit tunnis. „Kuigi tegemist ei ole raudtee kapitaalremondiga, parandavad tööd Türi ja Lelle vahelise raudtee kvaliteeti, mis peaks võimaldama tõsta sõidukiirust antud teelõigul kohati kuni 100 kilomeetrini tunnis. Põhjalikum kapitaalremont, mille käigus rekonstrueeritakse kogu pealisehitus, ootab lõiku ees tulevikus,“ rääkis Rain Kaarjas.
Türi ja Lelle vahelise raudteelõigu renoveerimistöid on plaanis teostada reisirongiliikluse vahelistel aegadel, mistõttu reisirongide sõidugraafikuid tööd oluliselt ei mõjuta. Plaanide kohaselt lõpetatakse tööd Türi-Lelle raudteelõigul käesoleva aasta esimesel poolel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Viimati renoveeris Edelaraudtee 1. jaanuaril 2012 taasavatud Türi ja Viljandi vahelise raudtee, mille tippkiirus saab olema kuni 120 kilomeetrit tunnis.
Seotud lood
Edelaraudtee avab 1. jaanuaril 2012 uue kaasajastatud Türi–Viljandi raudteelõigu, mille tippkiirus on kuni 120 kilomeetrit tunnis.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.