• 15.12.11, 09:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaido Simmermann: Rail Balticu ehitamine on risk

Eesti Raudtee juht Kaido Simmermann näeb mõne kuu eest valminud Balti riike Poolaga ühendava kiirraudtee Rail Baltic tasuvaks hinnanud uuringus olulisi puudujääke, kirjutas Postimees.
Ta nendib, et  tema praeguse info põhjal selle ehitamise riski ei võtaks.
Esimese probleemina nimetab ta intervjuus Postimehele, et 700-kilomeetrisele raudteele on kavandatud täiesti uus kulgemisjoon- olemasolevate raudteeliinide kasutamist ei näe ambitsioonikas kava peaagu üldse ette. See tähendab, et tuleb pidada läbirääkimisi inimeste või firmadega, kellele kuuluvaid maatükke uus raudtee läbima hakkaks.
See tähendab aga pikki vaidlusi ja suuri kulusid.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Simmermann on ka veendunud, et uuringus kiirraudtee tasuvuse eeldusena toodud kaubakogused ei hakka kunagi mööda seda raudteeliini liikuma.

Seotud lood

Uudised
  • 24.11.11, 09:00
Logistikaseminari fookuses Rail Baltic
Traditsiooniliselt Tallinna Tehnikakõrgkooli ning Tallinna Tehnikaülikooli logistikatudengite koostöös korraldatav logistikaseminar võtab seekord fookusesse raudteeprojekti Rail Baltic.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele