Kui Harjumaa Liinide selgitused dotatsiooni juurdeküsimiseks olid Saare maavalitsuse hinnangul osaliselt põhjendatud ja toetust otsustati suurendada, siis GoBus põhjendustest ei piisanud ning nemad vähemalt praegu toetust juurde ei saa.
Maavalitsusele taotluse esitanud GoBus soovis liinikilomeetri hinda tõsta praeguselt 98 sendilt 1,042 eurole, ent Saare maavalitsuse transpordinõunik Taavi Kurisoo nendib bussifirma juhatajale Enn Randmaale saadetud vastuses, et vastavalt lepingule saab maavalitsus aktsepteerida vaid kulude muutumist võrreldes eelneva perioodiga, vahendas Saarte Hääl.
Võrreldes bussifirma aruandes esitatud andmeid leidis maavalitsus, et AS-i GoBus näidatud kütusekulu kasv ei vasta tegelikule kütusekulu kasvule sellel perioodil. Kuna bussifirma ülejäänud kulud on aga võrreldes eelneva perioodiga 0,03 euro võrra liinikilomeetri kohta langenud ning piletitulu on jäänud samaks, jääb ka läbisõidu tariifimäär Kurisoo sõnul samaks.
Transpordinõuniku andmetel on GoBusil siiski veel võimalus esitada maavalitsuse otsusele oma vastulause.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saare maavalitsus jättis rahuldamata Lääne-Saaremaa bussiliine teenindava AS-i Harjumaa Liinid taotluse riikliku toetuse suurendamiseks.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.