Klooga-Ranna raudteelõigul algasid kontaktvõrgu rekonstrueerimistööd, mis on üks osa Tallinnast lääne poole jäävate liinide kontaktvõrgu uuendamisest. Sama projekti raames rekonstrueeritakse Tallinn – Paldiski ja Keila – Vasalemma liini kontaktvõrk.
Kontaktvõrgu uuendamisega tagatakse kvaliteetsed tingimused reisirongiühenduse korraldamiseks Elektriraudtee opereeritavatel liinidel ja raudtee taristu vastavus uute rongide teenindamiseks ning kehtivatele tehnilistele nõuetele. Koos uute elektrirongide soetamisega paraneb ühistranspordi kvaliteet ja atraktiivsus, mis tagab inimestele paremad tööl käimise, ühiskondlikus elus osalemise ning hariduse omandamise võimalused.
Kontaktvõrgu renoveerimise käigus asendatakse kõik kontaktvõrgu elemendid, sh kandetoed ja -konstruktsioonid, trossid, juhtmed, isolaatorid ja muud liiniseadmed.
Kontaktvõrk projekteeritakse peateedel kiirusele, mis võimaldab reisirongidel sõita kiirusel kuni 160 km/t. Samuti kasutatakse lahendusi, mis võimaldavad vähendada kulutusi hoolduseks ja remondiks.
Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi (ÜF) projektist "Elektrifitseeritud raudteeliinide kontaktvõrgu rekonstrueerimine" raames korraldatud hanke eelnimetaud tööde teostamiseks kevadel võitis Tšehhi ettevõtte Elektrizace železnic Praha, kelle õlul olid ka projekteerimistööd. Kontaktvõrgu liinide rekonstrueerimise maksumus ligi 18,34 mln eurot, millest ligi 81 % rahastatakse Eli tõukefondist.
Kontaktvõrk liinidel Tallinn – Paldiski ja Keila – Vasalemma on ehitatud aastatel 1958-1964 ja on olnud kasutusel ilma kapitaalremondita kasutusel kuni praeguseni.
Eesti Raudtee elektrifitseeritud raudteelõikude kogupikkusest 132,28 kilomeetrit, millest antud projekti raames rekonstrueeritakse 61,75 km.