• 23.11.11, 15:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algas aasta kestev raudtee kontaktvõrgu uuendamine

Eesti Raudtee rekonstrueerib 18,34 miljoni euroga 61,75 kilomeetri ulatuses elektrifitseeritud raudteed, tööde valmimisajaks on tuleva aasta lõpp.
Klooga-Ranna raudteelõigul algasid kontaktvõrgu rekonstrueerimistööd, mis on üks osa Tallinnast lääne poole jäävate liinide kontaktvõrgu uuendamisest. Sama projekti raames rekonstrueeritakse Tallinn – Paldiski ja Keila – Vasalemma liini kontaktvõrk.
Kontaktvõrgu uuendamisega tagatakse kvaliteetsed tingimused reisirongiühenduse korraldamiseks Elektriraudtee opereeritavatel liinidel ja raudtee taristu vastavus uute rongide teenindamiseks ning kehtivatele tehnilistele nõuetele. Koos uute elektrirongide soetamisega paraneb ühistranspordi kvaliteet ja atraktiivsus, mis tagab inimestele paremad tööl käimise, ühiskondlikus elus osalemise ning hariduse omandamise võimalused.
Kontaktvõrgu renoveerimise käigus asendatakse kõik kontaktvõrgu elemendid, sh kandetoed ja -konstruktsioonid, trossid, juhtmed, isolaatorid ja muud liiniseadmed.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kontaktvõrk projekteeritakse peateedel kiirusele, mis võimaldab reisirongidel sõita kiirusel kuni 160 km/t. Samuti kasutatakse lahendusi, mis võimaldavad vähendada kulutusi hoolduseks ja remondiks.
Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondi (ÜF) projektist "Elektrifitseeritud raudteeliinide kontaktvõrgu rekonstrueerimine" raames korraldatud hanke eelnimetaud tööde teostamiseks kevadel võitis Tšehhi ettevõtte Elektrizace železnic Praha, kelle õlul olid ka projekteerimistööd. Kontaktvõrgu liinide rekonstrueerimise maksumus ligi 18,34 mln eurot, millest ligi 81 % rahastatakse Eli tõukefondist.
Kontaktvõrk liinidel Tallinn – Paldiski ja Keila – Vasalemma on ehitatud aastatel 1958-1964 ja on olnud kasutusel ilma kapitaalremondita kasutusel kuni praeguseni.
Eesti Raudtee elektrifitseeritud raudteelõikude kogupikkusest 132,28 kilomeetrit, millest antud projekti raames rekonstrueeritakse 61,75 km.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 10:43
Nixor loob terviku, Datalogic tagab töökindluse – ladu, mis liigub tõrgeteta
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele