• 22.11.11, 13:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

La Manche'i väina operaatorid maksustavad julgeoleku

Prantsusmaa raudteevõrgu operaator RFF kavatseb uuest aastast kehtestada turvalisuse lisatasu raudteekaubavedudele La Manche'i tunnelis, mis ulatub ca 600 euroni ühe rongi kohta.
Kõnealune tasu kataks ohutuse tagamisele kuluvad väljaminekud transiittsoonis, kus rongid sisenevad tunnelisse Prantsusmaal.
Turvalisus on antud piirkonnas teravalt päevakorras, kuna selles piirkonnas püüavad sisserändajad leida võimalusi edasipääsuks Inglismaale ning see tekitab Ühendkuningriikidele suuremat terrorirünnakute ohtu. Viimase asjaolu tõttu on Prantsusmaa ametiasutused koostanud rangemaid järelevalveeeskirju.
Praegu on riigi raudteeoperaator Fret SNCF üksinda võtnud need kulutused enda kanda ning teeb transiittsooni kaitsmiseks koostööd politsei ning tolliga. Kuid arvestades, et erasektori raudteekaubavedude ettevõtjate osakaal tunnelis suureneb, teatas SNCF RFFile, et ei kavatse enam oma rolli turvalisuse tagamisel jätkata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seetõttu on alates 1. jaanuarist transiitsooni julgeoleku eest vastutav ka RFF, kes plaanib palgata turvafirma ning hakkab viimase teenuste eest tasuma turvalisusetasu skeemi alusel.
"Fret SNCFil on 20% turuosa raudteekaubavedude liikluses La Manche'i tunnelis, kuid seni on nad kinni maksnud turvalisuse meetmed ka kõikidele konkurentidele, me mõistame nende seisukohta," ütles IFW-le. Tema sõnul ei ole julgeoleku maks raudteeoperaatoritele väga suur kulutus. "Arvestades kaubarongi kulude kogumaksumust kogu distantsil, siis kõnealune maks ei ole märkimisväärne kulu," lisas ta.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele