Septembri viimasest nädalast kehtima hakanud Tallinna ja Kuressaare vaheliste lendude graafik, kus näiteks esmaspäevaseid lende enam ei ole, ei ole lennuliini pidevate kasutajate jaoks reisijasõbralik.
Tihti esmaspäeva hommikuti pealinna tööle lennanud Kaie Rõõm-Laaneti sõnul ei teeni uus graafik kuigivõrd saarlaste huve, vahendas Saarte Hääl.
Kõige rohkem segab teda just esmaspäevaste lendude puudumine. Ettevõtja Reene Sepp märkis aga, et lisaks saarlastele kasutasid esmaspäevast lendu ka mandrilt Saaremaal tööl käivad inimesed.
Piletihinnatõusu küsimuse tõi aga välja samuti varem tihedamini Saaremaa ja pealinna vahet lennanud Marko Püüa. “Kui hind tõuseb, siis loomulikult inimesed mõtlevad rohkem, kas teha see kulutus, ja reisijate arv ilmselt ka väheneb,” tähendas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.