• 06.10.11, 14:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Airi Facebooki kampaania kandideerib maailma parimaks

Estonian Airi Facebookis korraldatud pöördoksjon jõudis SimplyFlyingu ja Hotel Marketing Strategies blogi poolt korraldatud avalikul hääletusel kolme finalisti hulka, teatas ettevõte. 
Estonian Air, ainus edasipääsenud Euroopa lennufirma, konkureerib finaalis SympliFlying Awards of Excellence’i auhinnale koos lennufirmadega Malaysia Airlines ja AirAsia kategoorias „Parim sotsiaalmeediakasutus tulu teenimiseks“. Neist parim selgub tuleval esmaspäeval, 10. oktoobril Amsterdamis.
Estonian Airi arendus- ja turundusdirektor Gunnar  Mägi sõnul näitab finaali pääsemine pika ja teistest eristuva töö vilju. „Oleme sotsiaalmeediale kui turunduskanalile üha enam rõhku pannud. Sel suvel kasutasime peamise turunduskanalina Facebooki, kus katsetasime lisaks pöördoksjonile ka teisi müügitehnikaid, nagu  enampakkumine, grupioksjon ja kampaania „Vali õiglane hind“,“ ütles Mägi.
„On positiivne näha, et lisaks aktiivsele osavõtule meie kampaaniatest oleme oma tööle saanud ka rahvusvahelist tunnustust ,“ lisas Mägi.
Esikoha võitmisest olulisemaks peab Mägi maailma kolme parema hulka jõudmist. „See, et jõudsime finaali, on meie jaoks kindlasti tunnustus omaette. Valides üheks turunduskanaliks sotsiaalmeedia, on edu saavutamiseks vajalik leida oma nišš ja julgus katsetamiseks – sellist lähenemist on Estonian Air ka järginud,“ lausus Mägi. 
Rahvusvahelise SympliFlying Awards of Excellence’i auhinna jagamist korraldavad teist aastat järjest SimplyFlying, maailma juhtiv konsultatsioonifirma lennufirmade brändijuhtimise alal, ja Hotel Marketing Strategy blogi meeskond. Tänavu jagatakse auhindu viies kategoorias, mille hulgas on lisaks eelmainitule ka „Parim sotsiaalmeediakasutus klienditeeninduseks/kriiside lahendamiseks“, „Parim lennukompanii sotsiaalmeedias“, „Parim lennujaam sotsiaalmeedias“ ning „Parim hotell sotsiaalmeedias“.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele