• 05.10.11, 11:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Enim käivet kasvatananud transpordifirmale tõid edu rahvusvahelised veod

Goldline Group OÜ oli autotranspordiettevõtete seas möödunud aastal kõige enam käivet kasvatanud firma. Üle kahe korra kosunud käibe taga olid ettevõtte juhatuse liikme Asko Osula sõnul mullu alguse saanud rahvusvahelised veod Skandinaaviasse ja Lääne-Euroopasse, vahendas Logistika kuukiri.
Välisturgudele sissesöömine ei olnud Osula sõnul kerge. "Valmistasime otselepinguid sakslastega ette paar aastat. Sakslane on väga korrektne ja hoiab oma turgu. Seetõttu tuleb uuel partneril näidata end väga usaldusväärsena. Õnneks oleme jala ukse vahele saanud," kirjeldas Osula palju aega nõudnud protsessi.
Nüüd saadakse klientidega iga kahe kuu tagant kokku, räägitakse senisest käekäigust ja uuritakse, millised on probleemid. "Suhtlus ei käi vaid telefoni ja meili teel, sest sakslased hindavad vahetut kontakti ja tagasisidet. Nii et enam ei kasuta me omavahelises suhtluses sõna mister, vaid juba võib öelda friend, sest jutuks tulevad ka muud teemad peale töö," andis Osula aimu, kuidas Saksa klientidega asju aetakse.
Eesti vedajate konkurentsieeliseks peab ta korrektsust ja täpsust, kuid mitte ainult. "Meil on uued masinad ja head autojuhid, kes on meie firma peegel Euroopas. Kui autojuht on korrektne ja viisakas, jätab see Eestist hea mulje," lisas Osula.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tänavu jäävad Goldline Groupi majandustulemused mullusega samale tasemele, sest teadlikult hoitakse stabiilset joont. "Jälgime majanduses toimuvat, sest ajakirjanduses järjest enam kõlama hakanud uue majanduslanguse oht sunnib ka kliente ettevaatlikkusele ja vähem kulutama. Niisiis vaatame, milliste teenuste pakkumisele tasub panustada ja milliseid vähemaks võtta. Näiteks oleme viimastel aastatel vähendanud Eesti-siseseid kallurvedusid, sest otsime enda jaoks kasulikumaid töid," rääkis Osula. Veo hind võib tema hinnangul veidi ehk tõusta, kuid siin sõltub palju pankadest - kui laenu antakse hõlpsalt, pole hindadel tõusmiseks põhjust ja vastupidi.
Allikas: OÜ Goldline Group aruanded
3 fotot
  • Allikas: OÜ Goldline Group aruanded
  • Foto: Logistikauudised.ee

Seotud lood

Uudised
  • 06.10.11, 15:21
ERAA: Probleeme tekitab Venemaa
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni peasekretärToivo Kuldkeppi sõnu vahendanud Logistikakuukiri kirjutas, et mullune aasta autotranspordifirmadele keskpärane ning tänavu on vedajatel probleeme Venemaaga.
Uudised
  • 12.10.11, 11:18
TOP: Suurim käibekasvataja on Järvamaa transpordiliider
Äripäev koostas Järvamaa ettevõttest edetabeli, Logistikauudised toob sellest välja edukamad transpordifirmad. Järvamaa firmade hulka kuulub aga ka Eesti autotranspordifirmadest mullu enim käivet kasvatanud Goldline Grupp.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele