• 04.10.11, 11:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sisseostu hind tegi mootoribensiini odavamaks

Täna hommikul langetasid Olerex, Neste ja Alexela mootoribensiinide hinda 1,5 senti. Diislikütuse hind jäi samaks.
Põhjamere Brenti toornafta hind on üle pika aja langenud 100 USD/bbl lähedale. Sellel tasemel oli Brent viimati veebruaris. „Toome languse maailmaturul jaehindadesse“, ütles Olerexi turundusjuht Antti Moppel. „Siiski tuleb tähele panna, et Euroopas müüdav Põhjamere nafta on USA toornaftast peaaegu veerandi võrra kallim. Seetõttu ei ole jaehindu võimalik langetada sellises ulatuses, mis USA börside jälgijatele õiglane tunduks,“ lisas turundusjuht.
Ameerika dollarites kaubeldavate naftatoodete hinnalangust nõrgestab dollari enese kallinemine euro suhtes, mis muudab naftatooted eurode eest ostjatele kallimaks.
Alexela Oili tegevjuht Ain Kuusik kommenteeris: „Maailmaturul toimunud langus kajastub loomulikult ka meie jaehindades.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uued hinnad Olerexi kiirjaamades on järgmised:
Bensiin 95 1,269Bensiin 98 1,309
Kütuste hinnad Neste A24 tanklates on:
Futura 95 - 1,269Futura 98 - 1,309Futura D - 1,279 (endine) Kütuste hinnad Alexela tanklates on:Bensiin 95 - 1,269Bensiin 95 Nitro – 1,299Bensiin 98 - 1,309 eurot liitri kohta.
Alexela Oili tegevjuht Ain Kuusik kommenteeris: „Maailmaturul toimunud langus kajastub loomulikult ka meie jaehindades.“
 

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.25, 12:55
Juba 24. korda: “Aasta logistikategu 2025” ootab kandidaate!
Kandideeri ise või anna teada ägedast logistikateost: kandidaate saab esitada oktoobri lõpuni!
Igasügisest traditsiooni järgides valib Äripäeva Logistikauudised juba 24. korda välja aasta parima logistikasaavutuse: esita kandidaat konkursile Aasta Logistikategu 2025!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele