Kaks konkureerivat sõidukite jälgimissüsteemide paigaldusfirmat OÜ GSMvalve ja OÜ Navirec loobivad teineteisele kaikaid kodarasse.
GSMvalve ainuomanik ja juht Hans Alter näitab näpuga Navireci suunas, et too on jätkuvalt suur maksuvõlglane, samas aga kipub eksootilistele turgudele ja on jätnud kodumaised kliendid unarusse. Navirec kaebas augustis aga tarbijakaitseametisse, et GSMvalve reklaam halvustab nende mainet ja eksitab tarbijat.
Kahe konkurendi vahel lendavatest sädemetest saab lugeda täna ilmunud Äripäevast. Selleks telli päevapilet
siit. Äripäeva saab tellida
siit.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.