Estonian Airi Premium klassi salongis reisivad inimesed on andnud Eesti rahvusliku lennufirma Premium klassi teenindusele kõrgema hinnangu kui näiteks iPhone’i kasutajad Saksamaal Apple’i tootele, teatas lennufirma.
Estonian Airi Premium klassi soovitusindeks on 71%. Selline hinnang põhineb soovitusindeksil (Net Promoter Score), mis arvutati välja klientide hinnangute alusel käesoleva aasta juulis ja augustis. Hinnangu andis 15% Premium klassi klientidest.
Võrdlusena võib välja tuua, et Apple/iPhone soovitusindeks Saksamaal on 70%, Suurbritannias 67% ja Prantsusmaal 57%. Eestis on näiteks Elioni e-poe soovitusindeks 64%, AS Kaleva Travelil 63%.
Seotud lood
Laonduse arengut suunavad mitmed megatrendid, nagu tehnoloogia areng, globaliseerumine, keskkonnasäästlikkus, rahvastiku vananemine ja väärtushinnangute muutumine. Need trendid toovad kaasa vajaduse digitaliseerimise ja automatiseerimise järele, rohetehnoloogiate integreerimise ning töötajate oskuste arendamise vastavalt muutuvatele nõudmistele.