Estonian Airi Premium klassi salongis reisivad inimesed on andnud Eesti rahvusliku lennufirma Premium klassi teenindusele kõrgema hinnangu kui näiteks iPhone’i kasutajad Saksamaal Apple’i tootele, teatas lennufirma.
Estonian Airi Premium klassi soovitusindeks on 71%. Selline hinnang põhineb soovitusindeksil (Net Promoter Score), mis arvutati välja klientide hinnangute alusel käesoleva aasta juulis ja augustis. Hinnangu andis 15% Premium klassi klientidest.
Võrdlusena võib välja tuua, et Apple/iPhone soovitusindeks Saksamaal on 70%, Suurbritannias 67% ja Prantsusmaal 57%. Eestis on näiteks Elioni e-poe soovitusindeks 64%, AS Kaleva Travelil 63%.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.