Läti lennufirma juht Bertolt Flick tegi vastukäigu lennufirma kaasomaniku Läti riigi tänasele avaldusele, mille kohaselt võib Läti müüa osaluse lennufirmas, ja teatas, et küsib kohtult õiguskaitset. Samas jätkab lennufirma tegevust.
"Läti juriidilise kaitse protseduuri järgi esitas airBalticu nõukogu kohtule heakskiitmiseks tegevuse jätkamise plaani, mis ei võimalda Läti valitsusel kui aktsionäril blokeerida ühtegi lennufirma otsust," kirjutas lennufirma ühe omaniku, Baltic Aviation Systems (BAS) omanikeringi kuuluv lennufirma juht Bertolt Flick täna avalikus kirjas. "Õiguskaitse ajal airBalticu juhatus ei muutu ja kõik lennufirma võlausaldajad saavad tagasi tasutamata võlad."
"Viimasel kuuel kuul on airBalticu juhatus informeerinud kapitali suurendamise vajadusest. Baltic Aviation Systems (BAS), airBalticu eraaktsionär, on ilmutanud valmidust suurendada aktsiakapitali üksinda või kooskõlas valitsusega," kirjutas Flick.
Ta lisas, et BAS oli 16. septembril nõus kõikide valitsuse poolt seatud tingimustega, et paigalseisust välja saada. 20. septembril valitsus kapitali suurendamise otsust taaskord vastu ei võtnud, vaid teatas võimalikust osaluse müügist.
Artikkel jätkub pärast reklaami
airBaltic jätkab Flicki sõnul tegevust.
Seotud lood
Auditeerimata andmetel on Läti rahvusliku lennufirma airBalticu kolme aasta kahjum umbes samas suurusjärgus nagu Rail Garanti investeering planeeritava Muuga konteinerterminali ning teisalt kaks korda sama suur kui Estonian Airi mullune käive.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.