• 19.09.11, 13:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kamaz esitles MoskvasMercedese kabiiniga veoautot

Vene veoautotootja Kamaz esitles Moskva näitusel "Comtrans" uut, Mercedese kabiini, jõuallikat ja sildasid kasutavat veokit Kamaz-5490.
Ideeveok on saanud endale kabiini veoautolt Mercedes Axor, auto sillad on valmistatud Venemaal Kamazi ja Daimleri ühises tehases. Auto on võimeline vedama kuni 44tonniseid koormaid, kirjutas portaal auto24.ee. 
Uue veoauto südameks saab kas 440hobujõuline Kamazi mootor 740.75 või siis Mercedese töökindel OM 457LA. Käigukastid on samuti välismaised, ZF-Ecosplit ja ZF-Astronic. Auto saab endale ka ketaspidurid, stabiilsuskontrolli ESP ning pneumovedrustuse ECAS.
Näitusel olev mudel on siiski vaid prototüüp, seeriatootmine algab kõige varem 2013. aastal. Auto hinnaks plaanitakse 2,5 miljonit rubla (umbes 60 000 eurot).
Comtransi messi raames sõlmisid Kamaz ja Daimler ka eelkokkuleppe, mille alusel hakkavad sakslased alates 2012. aasta teisest poolest Venemaale tarnima oma kabiine, hiljem plaanitakse nende tootmist alustada kohapeal.
Uue Mercedes-Benz Actrose esitluse ajal juulis räägiti ka võimalusest, et lisaks Axori kabiinile võib Kamaz saada endale ka õiguse kasutada vana põlvkonna Actrose kabiine.
Daimler AG omab koos Euroopa Rekonstruktsiooni- ja Arengupangaga 15 protsenti Kamazi aktsiatest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.04.25, 17:41
Milliseid digivahendeid ja keskkonnasäästlikke lahendusi vajab kaasaegne autopark?
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele